Jdi na obsah Jdi na menu

Projektové vyučování

Příspěvky

Malý fotbal Brno - Sportovní pohybové aktivity

26. 4. 2022

V letošním školním roce jsme na základě výzvy byli vybráni mezi deset škol, které se zapojily do projektu Asociace malého fotbalu ČR. Jedná se o projekt s cílem propojit činnost kvalifikovaných sportovních odborníků (trenérů a fyzioterapeutů) se školním prostředím a zvýšení pohybových aktivit a dovedností v MŠ a 1. stupni ZŠ, konkrétně vedením sportovního kroužku či jiné cvičební jednotky. Škola tak celoročně v rámci tohoto projektu realizuje ve spolupráci s trenéry jednu cvičební jednotku týdně v rámci tělesné výchovy a pohybových aktivit ve školní družině. Navíc naše škola získala zdarma vybrané profesionální sportovní vybavení - 12 kvalitních volejbalových míčů. Pro děti jsou tyhle aktivity vítaným doplňkem sportovních aktivit na školním víceúčelovém hřišti, obzvláště vedení kvalifikovanými trenéry je pro ně velmi žádané a atraktivní. 

 
Celý příspěvek
| Rubrika: Projektové vyučování | Fotografie: Malý fotbal 2022

Tvoříme kalendář

23. 2. 2022

Pracovali jsme společně na kalendáři. Poznáme měsíce v roce, počet dnů v měsíci, dny v týdnu, víme, jaké počasí panuje na jaře a jaké počasí očekáváme v dalších ročních obdobích. Kalendář jsme vyzdobili a pověsili ve třídě. 

 
Celý příspěvek
| Rubrika: Projektové vyučování | Fotografie: Kalendář

Poznáváme ČR

15. 2. 2022

V hodinách vlastivědy jsme se učili o České republice. Na závěr tohoto učiva si děti mohly vybrat zajímavá místa nebo významné lokality naší země a blíže nás s nimi seznámit. Vzniklo velké množství vydařených prezentací z nejrůznějších koutů naší země. Všem se jejich práce povedla a zaslouží velkou pochvalu.

 
Celý příspěvek
| Rubrika: Projektové vyučování | Fotografie: Poznáváme ČR

Projekt NP Podyjí

10. 2. 2022

Zážitky dětí z projektu Příroda kolem nás - Národní park Podyjí

„Ve středu k nám přijela paní Holubová z národního parku Podyjí. Přijela ráno o půl deváté a říkala nám něco o národních parcích, a kde se nachází. Ukázala nám plakáty a řekla, co na nich jsou za zvířata a rostliny. Pak jsme hráli dvě hry. Stoupli jsme si do kruhu a řekli jsme svoje jméno a příjmení a museli jsme vymyslet nějaké zvíře. Pak jsme hráli druhou hru. Dostali jsme dva obrázky zvířat nebo rostlin a museli jsme říct, co je jeho název a přiřadit ho, kam patří. Moc se mi to líbilo a někdy bych se tam chtěla podívat.“
                                                                                                          Vendula Sargová, 4. ročník

 

„Ve středu 19. ledna nás navštívila paní Holubová z národního parku Podyjí. Říkali jsme si o pravidlech, jak chránit přírodu, o tom, co se v národním parku může, anebo taky co se nemůže. Potom nám rozdala takové veliké papíry a na nich byla různá zvířata, např. mláďata výra obecného, kudlanka, ještěrka nebo i labuť. Potom jsme dostali do naší školy plakáty, kde byly různá zvířata. Tento projekt se mi moc líbil, bylo to zábavné, ráda bych se klidně šla osobně projít do NP Podyjí.“                                                                                                                                                                                                               Tina Vlasáková, 4. ročník

 

„Naši základní školu navštívila paní z národního parku Podyjí. Ukázala nám, jak teče řeka Dyje a řekla nám, co nemáme dělat v přírodě. Pak každý řekl svoje jméno a na začáteční písmeno jsme vymysleli zvíře a řekli jsme, kde by se jim asi líbilo. Pak jsme dostali obrázek se zvířátkem, řekli jsme, jak se to zvíře jmenuje a kde žije nebo kde by se mu nejvíce líbilo. Dostali jsme třináct velkých obrázků přírody, vše se mi moc líbilo a doufám, že do NP Podyjí někdy pojedeme.“                                                                                                                                                                                                                     Eliška Fojtíková, 4. ročník

 

 
Celý příspěvek

Pokusy pro malé vědce

6. 2. 2022

Žáci poznávají horniny a nerosty, učí se je třídit a poznávat. Z filmu “Cesta do zemského jádra” se dozvěděli zajímavosti, které se dějí pod našima nohama a nahlédli do tajemství vzniku hornin a nerostů. Dnes jsme simulovali výbuch sopky a vznik vyvřelin.

 
Celý příspěvek